12 feb 2011

Webshop : sieradenkistje.nl

Via Uniquestyle kwam ik op deze webshop, sieradenkistje.nl. Een erg leuke webshop met een groot assortiment van sieraden. Mij e-bay bestelling is nog niet binnen, dus bestel ik niets, (regel voor mezelf, haha) maar deze webshop wil ik graag met jullie delen :). De prijzen vallen mee, alles is tussen de 3 en 16 euro.Mijn wishlist is echt superlang, en hier enkele items:
Kettingen:
Ketting Ketting Ketting Ketting Ketting
Ketting
Ringen:
Ring Ring
Ring Ring
Armbanden:
Armbanden
Oorbellen:
Oorbellen Oorbellen Oorbellen

Niet te saai voor jullie, 2 webshop/wishlistposts op één dag?

5 opmerkingen:

  1. Supermooie spulletjes! Mijn favoriet is de ketting met de snor.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt hele leuke spulletjes! Helaas is mijn moeder niet zo van zulk soort sieraden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw leuke sieraden!

    http://merlemoustache.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die strikjes oorbellen zijn echt schattig! <3

    www.frombehindhercomputer.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen