7 feb 2011

Ebay bestelling

Deze maand verjaar ik.(op 27 februari om precies te zijn :]) En daarom wil ik mijn zakgeld sparen om een paar cadeaus voor mezelf te kopen. Ik hou echt van nail-art en al die dingen, maar ik weet eigenlijk nooit waar ze te kopen. Daarom heb ik dus maar op Ebay besteld. Hier zijn de spulletjes;
Deze nail art brushes. Oef, wat ben ik hier ontzettend blij mee. (Het is 1 reeks, van 15 brushes) Kan niet wachten tot ik ze binnenheb :D
Even uitleg, de meeste onder jullie kennen ze wel, maar ach: Je kan deze brushes dus in nagellak 'dopen' zeg maar, en dan zo figuurtjes op je nagels tekenen.
Een soort van schilderen op je nagels dus. Ze zijn overigens heel goedkoop. $4.98 (ongeveer 3,77 euro)

5 dotting pens. Hiermee kun je stipjes op je nagels zetten. Aan de ene kant hebben ze allemaal dezelfde grootte, aan de andere kant allemaal verschillende groottes. Echt superhandig, vind de kleurtjes ook leuk, haha. Deze kosten $2.99 (ongeveer 2 euro)
En dan deze wieltjes, heb er 10 stuks besteld. Deze wou ik echt al heel lang, want mijn nagels lijden een beetje onder al m'n nagellak. Ze kosten per set van vijf 1 dollar. (ongeveer iets van 70 cent?)

Ik zal ze nog showen en reviewen voor jullie als ik ze binnenheb. :)

1 opmerking:

  1. Wow die brushset, goede deal! Heb zelf een setje van drie brushes gekocht :) leuke spulletjes, hopelijk heb je het snel in huis!

    BeantwoordenVerwijderen