15 mrt 2011

Random Post :)

Whoops, hier even een ''random'' post. Zaterdag zijn we gaan shoppen naar Antwerpen voor een grote-lente-shopsessie, en ik ben met redelijk veel thuisgekomen. Dat zal ik jullie niet allemaal tonen hoor :). Terwijl ik door Antwerpen liep, zag ik The Body Shop. Weetje, ik was hier dus nog nooit binnengeweest! Maar ik had er wel al veel lovends over gehoord, over hun producten enzo. Ze hadden de nieuwe Brush with Fashion lijn, maar daarvan heb ik niets gekocht. Wel een voordeelpakketje met een bodybutter, scrub, douchegel en badspons. Deze wou ik echt graag uitproberen. Nadat ik ze een paar keer gebruikt heb, zal ik er dan een review over schrijven.
Ik kan echt niet wachten om ze uit te proberen, het zijn dan wel maar kleine hoeveelheden, maar voor mij is dit dan ook maar een '' probeersetje'' :).
Exucez-moi voor de wazige foto, onze camera wil om een of andere reden niet scherp stellen.









En dan, maandag op school wachtte er me een verrassing. Een tijdje terug was het mijn verjaardag, maar m'n vriendinnen gaven me toen niets, omdat ze nog een cadeautje gingen uitzoeken (sommige zitten op internaat) En gisteren kreeg ik dit:
Een superleuke Cupcake-Doe-Box! Woesh, ik ben hier echt superblij mee! Ik hou stiekem wel van bakken, enzo (er goed in zijn is een ander verhaal...) dus ben ik hier echt perfect mee. Ik verlang al helemaal, zeker omdat het cupcakes zijn, dat kan je (nouja, bij ons toch niet) niet zomaar in elke bakker vinden. Er zit eigenlijk best nog veel in deze box, een receptenboek, cupcake-mix, rolfondant, glazuur, cupcakevormpjes, en  2 paar versierseltjes. Als ik er gemaakt heb, zal ik ze posten :D



Goodbye & Enjoy your week!
xoxo Justine

3 opmerkingen:

  1. die cupcakes doe-box is echt een supercute cadeau van je vriendinnen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog! Ik kwam hem net tegen op girlyengeeky! Ik volg je nu met Bloglovin(:

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die badspons is zo fijn! Die heb ik ook (A)

    BeantwoordenVerwijderen