9 mrt 2011

Cadeautjes + Geshopt

HoiHoi. :)
Sorry voor de weinige updates de laatste tijd, ik zal weer wat beter mijn best doen.
27 februari was mijn verjaardag en nu zal ik jullie de cadeautjes laten zien.

<=Het 5de boek van Pretty little liars, gekregen van mijn ouders. En een kimmidoll, Yazzy. Gekregen van mijn zusje.

Deze nagellakjes van Urban Decay=>, mijn vader bracht ze mee uit Engeland voor me, ze zijn van de Summer Love collectie van vorige zomer. En dan nog dit mooie kader, gekregen van Charissa.


<= De laatste Cosmogirl!, gekregen van een vriendin.

Deze canvas, => ik vind hem echt supermooi (wel een bitch om op de foto te krijgen trouwens :)) ook gekregen van Charissa.







Dit waren mijn cadeautjes, ik heb er nog een paar gekregen, zoals een badjas en geld, maar die heb ik niet op de foto gezet.

Herinneren jullie je nog het artikel over mijn E-bay bestelling, die zijn nu al een tijdje binnen. Ik toon ze hier ook even.
De dotting pens, nail art brushes en nagelwieltjes (10). Ik heb de verkopers niet meer staan, dus deze kan ik jullie niet geven, sorry. maar als je naar de top-rated-sellers kijkt, zit je sowieso wel goed :)









<= Even een foto van al mijn nagellak op de wieltjes. Ik ben er echt super blij mee, kan je meteen zien welk kleurtje je vandaag wilt.
En hier nog even de =>
 Urban  Decay lakjes, op het nagelwieltje, het is van de oranje tot de roze.


En eergisteren lag er weer een pakketje in mijn brievenbus :D. Een tijdje terug had ik een Gosh nagellakje gewonnen op Beauty Princess, maar omdat Lisan ziek was, heb ik het maar later gekregen.

<= Ze had er, omdat het langer duurde, ook nog een oogschaduw en een potlood bijgegeven, echt lief van haar. (De oogschaduw is jammergenoeg wel gebroken, maar ik zal hem proberen te pressen.)
 Hier nog even een foto => zodat je de kleur van het lakje beter ziet.





En dan als laatste (oke, sorry lang artikel :P): dingetjes die ik eergisteren heb geshopt.

Een topje uit de Lola & Liza, van de Madonna collectie, een Twilight pocket voor maar 5 euro. Want, om eerlijk te zijn heb ik nog geen enkel boek van Twilight gelezen, de films heb ik wel gezien, maar de boeken nee... Dus deze is wel handig voor op reis, of als ik even niets meer te doen/lezen heb.
En dan nog een paar lakjes, uit de Sale van Catrice en Essence, je weet waarschijnlijk al dat er veel nagellakjes uit hun collectie gaan? Van Catrice heb ik er 2 uit de nailexpert lijn, en van Essence gewoon 2 basics, een witte en een zwarte. (deze waren niet in sale.)


2 opmerkingen:

  1. Haha ja een beetje lang, maar hij is/was wel leuk om te lezen!
    Wat een leuke spulletjes heb je gekregen zeg,
    vooral die nagellakjes van je paps, die pop van je zusje en die canvas foto zijn super!
    Wow ik wist trouwens helemaal niet dat het 5e deel al uit was,
    die moet ik ook nog lezen ^^
    Die wheels zijn trouwens wel gaaf, ook superhandig! Denk dat ik zulke ook maar een keertje ga bestellen, als ik ooit Ebay ga begrijpen!
    Nog gefeliciteerd met je give-away (mijne komt er ook bijna aan!) ^^
    Oh ja ik moet nog snel langs de Kruidvat eventjes kijken welke ik nog wil,
    in die nieuwe collectie zitten trouwens echt supermooie kleurtjes!
    &Twilight is echt liefde,
    vooral de boeken zijn leuk!
    Ik had de boeken voor de films gelezen,
    toen het nog niet zo hyping was enzo,
    ben sindsdien verliefd haha ^^

    Nou dit is pas een lange reactie geworden haha!

    BeantwoordenVerwijderen