14 feb 2011

Review: Hema nailpolish nr.10

 Jullie konden hem gisteren al zien in de shoplog. Dit prachtige blauwe lakje van de Hema.
Kleur: Ik vind het echt een prachtig kleurtje. Het is donkerblauw, met een lichtblauwe shimmer, maar op de foto's kun je dit beter zien dan in het flesje.
Dekking: Valt wel mee, ik vind het resultaat met 3 laagjes (zie foto's) het mooist.
Kwastje: Alle Hema lakjes (van die kleintjes) hebben brede kwastjes wat ik zelf zeer handig vind.
Kwaliteit: Goede nagellak, brengt niet te dik aan. Qua droogtijd hoef je echt niet lang te wachten, dus prima! Hij kost 2 euro 75 en dan heb je 7 ml.
Houdbaarheid: Sja, ik had deze gisteren op, maar omdat we geen nagellak naar school mogen dragen heb ik hem er 's avonds weer afgedaan. Dus.. geen idee. Mijn andere Hema lakjes houden het 4 tot 5 dagen vol (met topcoat).

Hier kan je de shimmer het beste zien.



1 opmerking: