13 feb 2011

Follow this blog on Bloglovin'

Ja. Je kunt nu deze blog volgen op bloglovin'!
Haha, blij dat ik ben. Ik weet eigenlijk niet precies hoe ik het heb gedaan, ik was al lid van bloglovin' en daarna heb ik op een paar dingetjes geklikt dus.. TADAAH.

Je kunt Brightful Rain nu dus volgen met bloglovin'. (zie sidebar)
Nog eventjes uitleg:
Waarom volgen op bloglovin? Wel, het is heel simpel. Ik bijvoorbeeld, voeg een blog meteen toe aan favorieten als ik hem leuk vind. Mijn lijst onder dat sterretje is echt superlang. Maar je kan toch moeilijk iedere dag elke blog gaan bekijken om te zien of ze al iets nieuws gepost hebben? Wel, daar is bloglovin dan. Je volgt een blog, en dan log je gewoon even in op bloglovin.com en kun je zien welke van je favoriete blogs al nieuwe posts hebben.
Makkelijk zat :]

Greetz & Follow me!
xoxo

1 opmerking:

  1. :D leuk blog! En leuk dat je kan volgen via bloglovin
    http://ponyfire.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen