6 feb 2011

Eyeko Rain Polish: Review


Jullie kennen allemaal wel de nagellakjes van Eyeko. Vandaag toon ik jullie Rain. Een mooie, blauwgrijze kleur. In het flesje oogt hij wat donkerder dan dat hij op je nagels is. Hij is meer lichtblauw.

Verpakking: Heel cute! Een lange witte dop, en dan een sticker met de naam van het lakje op en afbeeldingen. Op dit lakje staat de Big Ben en het reuzenrad van Londen afgebeeld.
Kwastje: Dun, lakt redelijk. Ikzelf vind bredere kwastjes toch iets handiger.
Kwaliteit: Het lakt goed, je hebt wel iedere keer 2 laagjes nodig.
Kleur: Ik vind het echt een prachtige kleur! Hij is dan wel iets lichter op je nagels dan in het flesje.
Houdbaarheid: Ik heb hem nu al drie dagen op, en hij heeft enkel tipwear. Redelijk goed, toch?
Prijs: 4,50 euro. Het is wel enkel op internet te verkrijgen. Op enkele webshops of in de Eyeko shop (waar ik het heb besteld.)

Hiernaast nog een foto om het kleurverschil een beetje duidelijk te maken. Helaas, zie je dit niet zo goed op de foto, maar hou er rekening mee als je het lakje koopt.

1 opmerking:

  1. Leuk kleurtje! Zeker een kleur die ik nog een keer wil kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen