11 feb 2011

Beauty voornemens

Oké, oké ik weet het. 1 januari is alweer lang voorbij. Maar toch wil ik mijn beauty voornemens voor dit jaar even met jullie delen;

  • Mijn nagels niet zo mishandelen. Ik lak graag & veel mijn nagels, maar ik moet me dringend eens speciale verzorgingsproducten aanschaffen. Ik moet ze haast iedere 2 weken kort knippen omdat ze weer afbreken :O
  • Als ik mijn nagels lak: niet zo gehaast! Dan kan ik bijvoorbeeld voorkomen dat ik weg moet en dan natuurlijk ze overal tegenaan stoot en ik dan zonder handschoenen in de koude wind moet fietsen! (Na de handschoenen toch even proberen aan te doen, waardoor mijn nagellak vermengd is met grijze haartjes)
  • Mijn huidje meer verzorgen. Ik heb namelijk een heel gevoelige huid en in de winter is die dan extra droog.
  • Voetbadjes; Here I come! Ik heb dus ook wintertenen, ieks! En oké, de winter is nu niet erg koud meer, maar ik blijf nog steeds gevoelig.
  • Dat Geldt dus ook voor mijn handen
  • Elke week een maskertje uitproberen. Leuk om te reviewen voor de site en gewoon goed voor m'n huid :)
  • Crèmes smeren. Of op zoek gaan naar de ideale dagcrème. Ik had een supergoede uit Italië. Maar die is op *snik, snik* Iemand ideetjes?
  • Haarmasker, conditioner, shampoo zoeken die mijn haar verzorgt en niet uitdroogt. Of het is droog en raar, een beetje stro haar zeg maar. Of het is vet nadat ik het een dag niet gewassen heb. Drama!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten